پچ پنل Cat6 SFTP نگزنس

پچ پنل نگزنس

  • بدون نیاز به ابزار نصب ( Toolless )
  • دارای 24 عدد کیستون
  • دارای درپوش برای محافظت از پورت ها
  • شیلددار – SFTP
واتس اپ
تلگرام
ایمیل
گارانتی و سلامت فیزیکی

تومان

مهلت تست
7 روز مهلت تست سلامت کالا

امکان تحویل سریع
در سراسر کشور

تضمین اصالت کالا
بررسی و مقایسه قیمت

مشاوره پیش از خرید
خرید مطمئن

پشتیبانی پس از فروش
خرید مطمئن

پچ پنل 24 پورت نگزنس Cat6 SFTP با پارت نامبر (کد کالا) N521.661 از تجهیزات شبکه شرکت مشهور فرانسوی نگزنس (از بزرگترین تولیدکنندگان کابل های شبکه و سیستم های کابل کشی) است. این محصول دارای 24 پورت است بدین معنی که می توان 24 کیستون شبکه را بر روی آن نصب کرد. کیستون های این محصول با پارت نامبر N420.666 دارای استاندارد Cat6 هستند بنابراین از سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرت پشتیبانی می کنند.

این کیستون ها از نوع شیلددار یا SFTP هستند و می توانند نویز و تداخل های الکترومغناطیسی را به خوبی حذف کنند. پچ پنل 24 پورت SFTP نگزنس مخصوص تجهیزات شبکه SFTP است، اما در صورت استفاده از تجهیزات UTP هم مشکلی اساسی به وجود نمی آید اما در صورت استفاده از تجهیزات UTP نویز و تداخل بر عملکرد شبکه تأثیر می گذارد.  علاوه بر این بهتر است در کنار این محصول از کابل شبکه نگزنس استفاده شود زیرا بیشترین سازگاری را با محصولات نگزنس دارد.

محتویات درون بسته:

پچ پنل 24 پورت نگزنس Cat6 SFTP در کارتن های سفیدی عرضه می شود که لوگوی نگزنس بر روی آن چاپ شده است. بسته بندی این محصول شامل دو کارتن است که در یکی از آنها فریم پچ پنلو در دیگری کیستون های آن قرار دارد. درون بسته اول فریم پچ پنل، پیچ و مهره برای نصب آن بر روی رک و راهنمای نصب فریم قرار داده شده اند.

در کارتن دیگر 24 عدد کیستون  و راهنمای اتصال کابل شبکه به کیستون (کیستون زدن یا پانچ کردن کیستون) قرار داده شده است.

فریم پچ پنل: این فریم تمام فلزی و از جنس فلز آلومنیوم است و استحکام بالایی دارد. در قسمت عقب این پچ پنل زائده های T-شکلی وجود دارند که به منظور مرتب سازی و مدیریت کابل های شبکه تعبیه شده اند.

در قسمت جلوی این فریم درپوش هایی پلاستیکی جهت محافظت از پورت ها قرار داده شده است. درون بسته بندی فریم پچ پنل نگزنس 4 عدد پچ و مهره جهت نصب فریم بر روی رک شبکه وجود دارند. این فریم پچ پنل دارای استاندارد 19 اینچی است و می توان از آن در پچ پنل های UTP نگزنس نیز استفاده کرد.

کیستون: کیستون هایی که درون یک بسته بندی جداگانه قرار دارند طوسی رنگ هستند و هر کدام از آن ها درون یک کیسه پلمپ شده پلاستیکی قرار دارند. درون این بسته بندی 24 کیستون شبکه شیلددار یا SFTP قرار داده شده است. کیستون های SFTP نگزنس از چهار قسمت تشکیل می شوند: بدنه اصلی کیستون، قسمت قفل شونده پلاستیکی، قسمت قفل شوند آهنی که شامل دو قطعه است و با شیلد و فویل کابل شبکه اتصال برقرار می کند.

برای اتصال کابل شبکه به این کیستون ها به یک آچار پانچ نیاز دارید اما این کار به سادگی صورت می پذیرد (در راهنمای موجود در بسته آموزش داده شده است). می توان بدون آچار و به صورت دستی هم این کار را انجام داد اما انجام آن دشوار است. این کیستون ها را می توان در پچ پنل ها و ترانکینگ ها نصب کرد.

جمع بندی:

پچ پنل 24 پورت نگزنس Cat6 SFTP از محصولات با کیفیت بازار محسوب می شود و در عین حال از قیمت مناسبی نسبت به سایر پچ پنل ها برخوردار است. در ادامه به مزایا و معایب این محصول می پردازیم:

مزایا:

  • کیفیت ساخت بالا
  • امکان مرتب سازی و مدیریت کابل های شبکه
  • قیمت مناسب
  • امکان استفاده از فریم پچ پنل در پچ پنل های UTP
  • توانایی حذف نویز به دلیل SFTP بودن

معایب:

  • نیاز به آچار شبکه برای پانچ کردن کیستون
  • برای مدیریت کابل به بست پلاستیکی نیاز دارد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پچ پنل Cat6 SFTP نگزنس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای ثبت نام همکار

💡در صورتی که همکار هستید، ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه پروفایل همکار ، فرم درخواست همکاری را تکمیل و ارسال نمایید.